קריאה בכף היד

קריאה בכף היד או בשמה הלועזי כירולוגיה. באמצעות קריאה בכף היד ניתן להבין את אופי האדם ואפילו מה עבר עליו בהווה, בעבר ובעתיד. אחרי שמפענחים את כף היד ניתן לדעת מה הנקודות החזקות של האדם ומה נקודות החלשות שלו ועל ידי כך לפתח יותר מודעות שתעזור בקבלת החלטות ובביצוע צעדים קריטיים בחיים בכל הנושאים כמו קריירה, בריאות, זוגיות ועוד.

כף היד באופן כללי לא משתנה לאורך כל החיים רק פרטים קטנים כמו קווים ובליטות שמשתנים בהתאם למצב הנפשי בו נמצא האדם. ידוע שלאחר ביצוע מדיטציה הקווים יכולים להיעלם כמעט לגמרי וגם לאחר שינה.

קריאה בכף יד כבר קיימת למעלה מ5000 שנים והחלה את דרכה בהודו העתיקה וגם בסין. אפילו בספר הזוהר יש פרק שבו מוזכרת הכירולוגיה ככלי טוב להבין את אופי האדם.

ניתן ללמוד על קריאה בכף היד את זמן המוות של האדם (שיכול להשתנות בהתאם למה שעושה בחיים באותו זמן), לגדלות עתידות לכמה שנים קדימה בדרך כלל שנתיים, ייעוץ מקצועי ובחירת נושא לימודים, לפתור בעיות זוגיות בעזרת מודעות, מודעות לחסרונות ויתרונות שבנו ובאחרים, כיצד לבצע פריצת דרך בחיים ולהיות במצב הכי טוב עם הסביבה שלי ועם עצמי.
צריך מאוד להיזהר לא להגיע למצב שבו הנבואה מגשימה את עצמה ויש להתייחס לכל נושא ונושא ולשפוט אותו לא רק על פי מה שהעתיד אמר, לדעת לבחור את הבחירות הנכונות כך שאם משהו לא מוצא חן בעינינו אנו יכולים תמיד לפעול ולשנות אותו.